Search found 127 matches

by UPS523
Fri Jun 01, 2007 5:31 pm
Forum: General Discussion
Topic: ATLANTA?
Replies: 70
Views: 25896

Yeah thats true Dan, he never mentioned that but who knows. I just check the site a couple times a week to see if its been updated
by UPS523
Fri Jun 01, 2007 2:32 pm
Forum: General Discussion
Topic: ATLANTA?
Replies: 70
Views: 25896

This is the last i saw of this project http://www.fsdeveloper.com/forum/showthread.php?t=3477 I think the developer is missing in action OMG tht scenery is amazing, so has the developer gone missing or somthing / :-( i sure hope hes ok He hasnt made any updated posts on that site so hopefully he'll...
by UPS523
Fri Jun 01, 2007 1:08 am
Forum: General Discussion
Topic: ATLANTA?
Replies: 70
Views: 25896

This is the last i saw of this project http://www.fsdeveloper.com/forum/showthread.php?t=3477
I think the developer is missing in action
by UPS523
Fri May 18, 2007 7:02 pm
Forum: General Discussion
Topic: FSX Expansion pack
Replies: 2
Views: 1199

FSX Expansion pack

Anyone here about a expansion pack for FSX slated for next fall???
by UPS523
Fri May 18, 2007 7:00 pm
Forum: General Discussion
Topic: PMDG MD-11 to be made for FSuX only?
Replies: 18
Views: 4394

This is pretty surprising considering how much time has been spent developing the MD-11 on FS9...very dissapointing. I don't follow PMDG, but have they really been working on it ? Level d told people their next plane was fsx only because they just started work on it. Somebody then dug up a year old...
by UPS523
Fri May 18, 2007 6:58 pm
Forum: General Discussion
Topic: Getting rid of Static aircraft in Imaginesim's KDTW
Replies: 10
Views: 4853

I think imaginesim has its own customer support. Ask them?? :?
by UPS523
Sun Apr 22, 2007 2:22 pm
Forum: General Discussion
Topic: Looking for a good AI program
Replies: 20
Views: 5999

Heres a great site for AI aircraft http://www.world-of-ai.com/
by UPS523
Sun Apr 22, 2007 2:15 pm
Forum: General Discussion
Topic: Flytampa should be KORD next - this airport has been neglect
Replies: 17
Views: 5521

flysiu wrote:Being a native Chicagoan, ORD would be a dream come true. The SF version is from the Fs2002 era. I'd love to see FlyO'Hare.
Agreed and then do Fly Alaska {PANC] :P
by UPS523
Sat Mar 31, 2007 7:33 pm
Forum: General Discussion
Topic: St Martin comes out 2moro?!?!?!?
Replies: 2
Views: 1606

YEAH AND IF YOU BELIEVE THAT YOU BETTER LOOK BEHIND YOU BECUASE YOUR GOING TO HAVE PIGS FLYIN OUT OF YOUR ASS!!!!
by UPS523
Thu Mar 29, 2007 1:34 am
Forum: General Discussion
Topic: General FSX Question
Replies: 24
Views: 6949

MD11Forever wrote:My only suggestion would be: uninstall FSuX and go back to using FS9. 8)
ROFL :D Indeed
by UPS523
Tue Mar 20, 2007 10:03 pm
Forum: General Discussion
Topic: 8800 drivers
Replies: 10
Views: 3430

skydvdan wrote:
george[flytampa] wrote:My AA only seems to go up to 4x with a 8800. Whats going on there? My 7800 went upto 16x. This is with the Nvidia panel.
You should probably put the 7800 back in and send me the 8800.
LMAO :D George get that Nhancer program that Paavo posted
by UPS523
Tue Mar 20, 2007 2:48 pm
Forum: General Discussion
Topic: 8800 drivers
Replies: 10
Views: 3430

Yeah I agree the nview program blows and ill try out that program Paavo thx alot As you can see here it does a great job optimizing AA in other games everthing looks nice and smooth and blended http://home.wi.rr.com/roadway/2142.JPG But for some reason not in FS9. I just hope i can get this resolved...
by UPS523
Tue Mar 20, 2007 12:27 pm
Forum: General Discussion
Topic: 8800 drivers
Replies: 10
Views: 3430

8800 drivers

Does anyone with a 8800 card notice that it wont optimize Anti aliasing in fs9?? I cant seem to get the smooth edges like before and i have my AA at 8x and AF at 16X with a 8800gtx. Is there a setting im missing somewhere?? thx
by UPS523
Mon Mar 19, 2007 2:00 am
Forum: General Discussion
Topic: So... Whats going on with the scenery ?
Replies: 15
Views: 4711

paavo wrote:.


Image





.
Paavo i thought i was going to pass out laughing at that gif OMG thats halarious :D